ہفتہ, جون 15, 2024
صفحہ اولانٹرویوزمسز رانا حسین وزیر تعلیم و خواندگی کا پیغام

مسز رانا حسین وزیر تعلیم و خواندگی کا پیغام

مسز رانا حسین وزیر تعلیم و خواندگی کا پیغام

میں اپنے صوبے میں تعلیمی معیار کو بڑھانے کی اہمیت پر زور دینا چاہتی ہوں۔ یہ ہمارا فرض ہے کہ ہم اساتذہ کے تربیتی پروگراموں میں سرمایہ کاری کریں، اس بات کو یقینی بناتے ہوئے کہ ہمارے اساتذہ اعلیٰ معیار کی تعلیم فراہم کرنے کے لیے ضروری مہارتوں اور علم کے حامل ہوں۔ مزید برآں، ہمیں اپنے نصاب کو جدید تعلیمی معیارات کے ساتھ ہم آہنگ کرنے کے لیے مسلسل اپ ڈیٹ کرنا چاہیے اور تدریس کے جدید طریقوں کو شامل کرنا چاہیے جس سے ہمارے طلبہ کے سیکھنے کے نتائج کو نمایاں طور پر فائدہ پہنچے گا۔ سندھ کے تمام اسکولوں کو نصابی کتب، تعلیمی مواد اور ٹیکنالوجی سمیت تعلیمی وسائل کی فراہمی کو ترجیح دینے کا ہمارا عزم بھی اتنا ہی اہم ہے۔

وسائل کی یہ مساوی تقسیم ہمارے طلباء کو تازہ ترین معلومات تک رسائی فراہم کرے گی، جس سے ان کے مجموعی سیکھنے کے تجربے کو تقویت ملے گی۔ ان اہم شعبوں پر توجہ دے کر، ہم اپنے پیارے صوبہ سندھ میں تعلیم کی حالت میں نمایاں بہتری لا سکتے ہیں، بالآخر اپنے بچوں کے لیے ایک روشن اور زیادہ امید افزا مستقبل فراہم کر سکتے ہیں۔ میں اس موقع کو سندھ حکومت کی جانب سے اپنے لوگوں کی زندگیوں کو بہتر بنانے اور تعلیم کے معیار کو بلند کرنے کے لیے کیے گئے متعدد اقدامات کو اجاگر کرنے کا بھی چاہتا ہوں۔ فنانس ڈویژن کے سرکاری اعداد و شمار کے مطابق، سندھ میں خواندگی کی شرح 61.8 فیصد ہے، جو چاروں صوبوں میں دوسرے نمبر پر ہے، بشمول نوجوانوں اور بالغوں کی شرح خواندگی۔ ہم نے متعدد محاذوں پر انتھک محنت کی ہے، جس میں اسکول سے باہر بچوں کو دوبارہ تعلیمی میدان میں لانا، تعلیم کے معیار کو بڑھانا اور اساتذہ کی جامع تربیت فراہم کرنا شامل ہے۔

مالی سال 2023 میں سندھ حکومت نے 2000 ارب روپے مختص کیے تھے۔ تعلیم کے شعبے میں 397 جاری اور 332 نئے ترقیاتی منصوبوں کے لیے 34.2 بلین روپے۔ قابل غور ہے کہ ٹیچر لائسنسنگ اقدام تیاری کے آخری مراحل میں ہے اور جلد ہی اسے عوام کے لیے کھول دیا جائے گا۔ مختلف رکاوٹوں اور چیلنجوں کا سامنا کرنے کے باوجود، سندھ اپنے لوگوں کی زندگیوں کو بہتر بنانے اور ترقی کی روشنی کے طور پر کام کرنے کے اپنے عزم پر ثابت قدم ہے۔ میں ان میں سے ہر ایک کا تہہ دل سے شکریہ ادا کرتا ہوں، جنہوں نے تعلیم کے شعبے خصوصاً صوبہ سندھ میں اہم کردار ادا کیا۔ ہم مل کر تعلیم کے ذریعے سندھ اور اس کے شہریوں کے لیے ایک روشن اور زیادہ خوشحال مستقبل بنا سکتے ہیں۔

News Desk
News Deskhttps://educationnews.tv/
ایجوکیشن نیوز تعلیمی خبروں ، تعلیمی اداروں کی اپ ڈیٹس اور تحقیقاتی رپورٹس کی پہلی ویب سائٹ ہے ۔
متعلقہ خبریں

تبصرہ کریں

مقبول ترین