جمعہ, جولائی 19, 2024
صفحہ اولتازہ ترینایس ایم آئی یو میں ترکی کے زلزلہ متاثرین کی یاد میں...

ایس ایم آئی یو میں ترکی کے زلزلہ متاثرین کی یاد میں تقریب کا اہتمام

سندھ مدرستہ الاسلام یونیورسٹی کی جانب سے ترکی میں آنے والے زلزلہ متاثرین کی یاد میں بدھ کے روز ایک تقریب کا اہتمام کیا گیا۔ اس سلسلے میں ایک تعزیتی تقریب سر شاہنواز بھٹو آڈیٹوریم میں منعقد کی گئی جس میں کراچی میں ترکی کے قونصل جنرل سیمل سانگو نے شرکت کی۔

 

وائس چانسلر ایس ایم آئی یو ڈاکٹر مجیب صحرائی، ڈینز، چیئرپرسنز، فیکلٹی، اسٹاف ممبران اور طلباء نے ترکی اور شام میں آنے والے زلزلے میں جں بحق ہونے والے افراد کی یاد میں پھول رکھے۔ اس موقع پر ایس ایم آئی یو کی جانب سے 17 اور اس سے اوپر کے گریڈ کے ملازمین کی ایک دن کی تنخواہ ترکی کے زلزلہ زدگان کی مدد کے لیے عطیہ کرنے کا اعلان کیا۔

مزید پڑھیں:وفاقی اردو یونیورسٹی: شعبہ بین الاقوامی کے تحت روس یوکرین تنازع کے حوالے سے ویبینار کا انعقاد

سیمل سانگو نے اپنی تقریر میں کہا کہ ان کے پاس چودہ ملین سے زیادہ لوگوں کی ہلاکتوں، لاکھوں زخمیوں، بڑی تعداد میں شہروں اور دیہاتوں کی تباہی پر اپنے جذبات کا اظہار کرنے کے لیے الفاظ نہیں ہیں۔ سیمل سانگو نے کہا کہ ہم اپنے ملک کی تعمیر نو کریں گے اور زلزلے سے پیدا ہونے والی تمام مشکلات پر قابو پالیں گے۔ اگرچہ یہ ہماری قوم کے لیے سب سے مشکل وقت ہے لیکن ہم اپنے ملک کی تعمیر نو کے لیے لچکدار اور پرعزم ہیں۔

 

ترکی کے سندھ مدرستہ الاسلام یونیورسٹی کے ساتھ تعلقات پر بات کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ اس ادارے کے ساتھ ہمارا خاص رشتہ ہے کیونکہ اس کے بانی خان بہادر حسن علی آفندی کے ترکی کے ساتھ قریبی تعلقات ہیں۔ انہوں نے کہا کہ چند ہفتے قبل انہوں نے ایس ایم آئی یو کا دورہ کیا تھا اور وائس چانسلر ڈاکٹر مجیب صحرائی سے ملاقات کی تھی جہاں انہوں نے تعلیم کے شعبے میں مل کر کام کرنے کے لیے کچھ فیصلے کیے تھے لیکن انھوں نے سوچا بھی نہیں تھا کہ وہ جلد ایس ایم آئی یو میں آئیں گے۔ اپنے ہم وطنوں کے لیے منعقدہ تعزیتی اجلاس میں شرکت کے لیے۔

مزید پڑھیں:ایس ایم سی کا 50 سالہ سفر! گولڈن جوبلی تقریبات کا پیر سے آغاز 

ڈاکٹر مجیب صحرائی، وائس چانسلر ایس ایم آئی یو نے کہا کہ 6 فروری کا دن ترکی کے لیے ایک تباہ کن دن تھا، اور اس دن کو دنیا کی تاریخ میں ایک تباہ کن دن کے طور پر یاد رکھا جائے گا کیونکہ زلزلے میں ترک عوام کے بھاری جانی نقصانات ہوئے۔ انہوں نے کہا کہ ایس ایم آئی یو کے ترکی کے ساتھ گہرے اور مضبوط روابط ہیں کیونکہ اس کے بانی خان بہادر حسن علی آفندی ہیں، جنھیں ترکی کے سلطان سے "آفندی” اور "بے” کے خطابات بھی ملے تھے۔

 

قبل ازیں ایس ایم آئی یو کے فیکلٹی ممبر وفا منصور برڑو نے ایس ایم آئی یو کی فیکلٹی کی جانب سے ترکی کے قونصل جنرل اور ترک عوام کے ساتھ گہرے دکھ کا اظہار کیا۔ انہوں نے کہا کہ ہم بھی وہی درد محسوس کرتے ہیں جو ترکی کے لوگ محسوس کر رہے ہیں۔ انچارچ ورکس اینڈ سروسز شیران نجیب اور یونیورسٹی کے طلباء نے بھی اپنی تقاریر کے ذریعے ترک عوام کے ساتھ یکجہتی کا اظہار کیا۔

News Desk
News Deskhttps://educationnews.tv/
ایجوکیشن نیوز تعلیمی خبروں ، تعلیمی اداروں کی اپ ڈیٹس اور تحقیقاتی رپورٹس کی پہلی ویب سائٹ ہے ۔
متعلقہ خبریں

تبصرہ کریں

مقبول ترین